ديدار فعالين فرهنگی اجتماعی بالانج با فرماندار اروميه

نوشته شده توسط:سیاوش مقتدر | ۰ دیدگاه

ديدار فعالين فرهنگی اجتماعی بالانج با فرماندار اروميه

⭕️ سیاوش مقتدر وبهمن اسمعيلي به نمایندگی از جوانان بالانج، صبح امروز پنجم مرداد ماه  با فرماندار اروميه ديداری خصوصي داشتند

? جزئیات دیدار خصوصی #جوانان_بالانج با #فرماندار محترم ارومیه

⭕️در این دیدار ابتدا فرماندار محترم ضمن تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی، نسبت به دیدار فعالین فرهنگی اجتماعی به نمایندگی از جوانان روستای بالانج، اشاراتی به موقعیت مهم روستای بالانج داشتند.

⭕️همچنین توضیحاتی در مورد طرح‌های اجرا شده و طرح‌هایی از جمله ساخت مدرسه ابتدایی و ادغام دو روستای تولکان و بالانج که در دستور کار قرار دارند را بیان فرمودند

⭕️سیاوش مقتدر فعال اجتماعی فرهنگی ضمن تشکر از فراهم شدن این دیدار، خدمت فرماندار محترم عرض کردند: برای پیشرفت منطقه نیاز توجه بیشتری به روستای بالانج است. چرا که روستای مذکور نیازمند امکاناتی در سطح جمعیت و موقعیت جغرافیایی خود است، و همچنین اشاراتی به مشکلات آموزشی روستا داشتند.

⭕️بهمن اسمعیلی دیگر فعال حاضر در این دیدار، ضمن تقدیر از نگرش مثبت استانداری و فرمانداری آن را فرصتی مناسب برای انجام فعالیت‌های بیشتر و بهتر جوانان برای توسعه دانست. همچنین پاره‌ای از مشکلات و معضلات روستا را به عرض فرماندار محترم رسانید، که مورد توجه ایشان قرار گرفت. در ادامه هم با تشریح وضعیت و ظرفیت خوب روستا به خصوص استعدادهای موجود در بین جوانان خواستار توجه ویژه در این خصوص شد.

✅ در آخر مقتدر ضمن تشکر دوباره، خواستار بازدید ایشان از روستای بالانج و دیدار با مردم، جوانان و نخبگان روستا از ایشان شد. جناب آقای ملامحمدی زاده ضمن استقبال از این دعوت فرمودند انشاءالله با معاونین و مسئولین مربوطه این دیدار انجام خواهد يافت.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه